NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Er wordt geen beeld weergegeven op mijn TV.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Controleer of de juiste kabels met de zender, ontvanger en HDTV zijn verbonden

    • Controleer of u op uw HDTV HDMI als invoerbron hebt gekozen. Controleer het aan-uitlampje en het bronlampje op de ontvanger:

    Knipperend blauw aan-uitlampje

    • Controleer of de afstand tussen ontvanger en zender niet meer is dan 7 meter (en er geen obstakels tussen de zender en ontvanger staan). Plaats de zender dichter bij de ontvanger.

    Aan-uitlampje brandt constant blauw en het bronlampje knippert langzaam

    • Controleer of de framesnelheid en de videoresolutie van uw bronapparatuur worden ondersteund en voldoen aan de technische specificaties.
    • Sluit het bronapparaat met een HDMI-kabel aan op uw TV om de compatibiliteit van de video-indeling te controleren

    • Controleer of de videoresolutie van het bronapparaat wordt ondersteund

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.