Consumenten
Producten

Problemen oplossen

Mijn Philips-DVDR kan de Guide+ gegevens niet ophalen.

Als u problemen ondervindt bij het ophalen van de Guide+ gegevens, loop dan de volgende punten na:

  • Controleer of u het juiste hostkanaal hebt ingesteld. Neem contact op met uw provider om na te gaan of er Guide+ gegevens worden verzonden en zo ja, op welk kanaal. Pas indien van toepassing de instellingen in het menu van uw recorder aan.

  • Laat uw recorder ten minste 24 uur in stand-by staan. De recorder downloadt geen Guide+ gegevens als deze is ingeschakeld. U moet de recorder daarom in de stand-bystand zetten, wat dus inhoudt dat u het apparaat niet kunt gebruiken tijdens het downloaden van Guide+ gegevens.

  • Controleer of u tijdens de eerste Guide+ installatie de juiste gegevens hebt ingevoerd. Als u merkt dat de landinstelling automatisch wordt gewijzigd, moet u mogelijk de landinstelling van uw TV wijzigen. Als naar uw postcode wordt gevraagd, moet u alleen de eerste twee tekens opgeven.

  • Open het Guide+ menu en selecteer **{Setup (Installation)} [Configuratie (Installatie)]

  • Selecteer de optie {Setup (Installation)} [Configuratie (Installatie)] om te kijken hoeveel gegevenspakketten er zijn ontvangen. Als er achter {Files} (Bestanden) bijvoorbeeld 708/8 staat, wil dit zeggen dat er 708 bestanden zijn ontvangen en dat er tijdens het downloaden 8 bestanden verloren zijn gegaan. Als u ziet dat er een aanzienlijk aantal bestanden ontbreekt, moet u de aansluitingen van uw apparaat controleren (inclusief de antenne).

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: DVDR3595H/31 , DVDR3595H/51 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.