NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn mobiele telefoon laadt niet op .

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Controleer of de USB-oplaadkabel van de iPhone of de Micro-USB-oplaadkabel juist is aangesloten. De SE888 ondersteunt hoofdzakelijk het opladen van één mobiele telefoon. Als er twee mobiele telefoons zijn aangesloten op de SE888 en als de totale batterijoplaadlimiet is overschreden, ontvangt u een bericht. In dat geval moet u één mobiele telefoon loskoppen.

    • Als u de mobiele telefoon nog steeds niet kunt opladen nadat u een van de twee mobiele telefoons hebt losgekoppeld, koppelt u alle mobiele telefoons los zodat deze niet meer worden opgeladen. Sluit één mobiele telefoon aan op de SE888 en laad die opnieuw op.

    • De SE888 ondersteunt hoofdzakelijk het opladen van iPhones die voldoen aan de geharmoniseerde EU-normen voor het opladen van mobiele telefoons. Als uw mobiele telefoon niet kan worden opgeladen met de SE888, komt dit doordat uw mobiele telefoon niet voldoet aan de geharmoniseerde EU-norm.

    • U vindt de lijst van compatibele mobiele telefoons die door de SE888 kunnen worden opgeladen in het PDF-document 'Charging compatibility list for SE888' dat is opgeslagen op de CD-ROM, of op http://www.philips.com/support

    • Controleer en upgrade de versie van het besturingssysteem op uw mobiele telefoon/iPhone.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.