NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-subwoofer geeft geen geluid.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Er is een softwareoplossing beschikbaar. Volg de instructies in de gebruikershandleiding of in het leesmij-bestand voor de firmware-upgrade om een upgrade van uw software uit te voeren.

    U vindt de software voor de firmware-upgrade en de leesmij-bestanden op de ondersteuningswebsite van Philips. Raadpleeg het gedeelte SOFTWARE & DRIVERS.

    Als het probleem zich blijft voordoen:

    • Neem contact op met het Philips Consumer Care Center voor ondersteuning of om meer over dit probleem te weten te komen. De contactgegevens vindt u op de pagina Consumer Support.
    • Zorg ervoor dat u het model- en serienummer bij de hand hebt als u ons belt. Deze nummers staan op de sticker aan de achterkant van uw speler.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.