Consumenten
Producten
Immersive Sound Home cinema

Immersive Sound Home cinema

DVD-weergave HTS2500/12

Problemen oplossen

Mijn Philips-subwoofer geeft geen geluid.

Er is een softwareoplossing beschikbaar. Volg de instructies in de gebruikershandleiding of in het leesmij-bestand voor de firmware-upgrade om een upgrade van uw software uit te voeren.

U vindt de software voor de firmware-upgrade en de leesmij-bestanden op de ondersteuningswebsite van Philips. Raadpleeg het gedeelte SOFTWARE & DRIVERS.

Als het probleem zich blijft voordoen:

  • Neem contact op met het Philips Consumer Care Center voor ondersteuning of om meer over dit probleem te weten te komen. De contactgegevens vindt u op de pagina Consumer Support.
  • Zorg ervoor dat u het model- en serienummer bij de hand hebt als u ons belt. Deze nummers staan op de sticker aan de achterkant van uw speler.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HTS2500/12 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.