NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Geen apparaat beschikbaar in het scherm Windows Media delen voor DLNA.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    1) Wacht enkele minuten. Afhankelijk van de snelheid van het netwerk, kan het detecteren van uw home cinema-systeem even duren.

    2) Vanuit uw home cinema-systeem bladert u door de PC

    • Als u uw computer ziet, bevinden uw computer en het home cinema-systeem zich op hetzelfde netwerk. Mogelijk zorgen de
      instellingen voor het netwerk of de firewall ervoor dat het delen van media niet mogelijk is.
    • Als uw PC en het home cinema-systeem draadloos zijn verbonden, kunt u een bekabelde verbinding proberen.

    2) In het venster Media delen klikt u op Waarom wijzigen de firewallinstellingen als ik deel?.
    » Een Windows Media Player-hulpbestand wordt weergegeven.

    2) Lees in het hulpbestand het gedeelte Wat zijn de vereisten voor het netwerk en de firewall?.

    2) Als u het delen van media nog steeds niet kunt instellen, belt u met Philips Consumer Care.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.