NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Geen beeld na het verbinden van mijn Philips HCS met de TV.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Controleer of alle videokabels goed zijn aangesloten. Koppel de videokabels los en sluit ze weer aan om te zien of het home cinema-systeem een beeldsignaal verzendt.

    • Als het home cinema-systeem een beeldsignaal verzendt naar de TV in het HDMI-kanaal, schakelt u het home cinema-systeem of de TV uit en weer in

    • Als er nog steeds geen beeldsignaal is van de HDMI-aansluiting, voert u de onderstaande herstelmethode uit om de HDMI-video-instelling opnieuw in te stellen.
      Druk in de USB-bron (zonder aangesloten USB-apparaat) op de linkerpijl op de afstandsbediening en druk op ZOOM op de afstandsbediening.

    • Kijk of er op de Philips-website een software-update beschikbaar is waarmeer u dit probleem kunt oplossen

    • Vraag bij het servicecentrum na of er een update voor het home cinema-systeem beschikbaar is die het probleem oplost indien geen van de bovenstaande stappen effect heeft

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.