NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan mijn Miracast-apparaat niet verbinden met de Philips-speler.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Controleer of het bronapparaat officieel Miracast-gecertificeerd is. U kunt dit controleren via de onderstaande koppeling van Wi-Fi Alliance.
      www.wi-fi.org

    • Zorg ervoor dat Miracast is ingeschakeld op het Miracast-bronapparaat (raadpleeg de gebruikershandleiding van het bronapparaat)

    • Zorg ervoor dat Miracast is ingeschakeld op de Blu-ray-speler
      Volg deze stappen:
      druk op [Home] > [Network] (Netwerk) > [Miracast] > [On] (Aan).

    • Zorg ervoor dat de speler zich in het hoofdmenu bevindt en dat er geen disc wordt afgespeeld

    Stel de Miracast-rol in op Auto (Automatisch) of Group Owner (Groepseigenaar).

    Volg deze stappen:

    • [Home] > [ Network] (Netwerk) > [Miracast] > [Miracast role] (Miracast-rol) > [Group Owner] (Groepseigenaar);

    of

    • [Home] > [ Network] (Netwerk) > [Miracast] > [Miracast role] (Miracast-rol) > [Auto]
      (Automatisch).

    Auto: de rol van groepseigenaar wordt automatisch bepaald tussen het bronapparaat en deze speler wanneer de verbinding tot stand is gebracht.

    Group Owner: u maakt de speler de groepseigenaar en laat de speler kiezen welk kanaal wordt gebruikt voor de verbinding met het bronapparaat.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.