0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Als ik op de knop NET TV druk, wordt het bericht "Philips server not found" (Philips-server niet gevonden) weergegeven. Waarom?

    Gepubliceerd op 2019-09-10

    Uw internetverbinding werkt niet.

    • Controleer de internetverbinding van uw PC
    • Neem contact op met uw internetprovider

    De Philips-server werkt niet.

    1. Controleer de status van de server met deze koppeling.
    2. Als u een rood kruis ziet, is Net TV tijdelijk niet beschikbaar.
    3. Een groen vinkje betekent dat de server weer werkt.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: 40PFL7664H/12 , 40PFL9704H/12 , 40PFL8664H/12 , 56PFL9954H/98 , 52PFL9704H/12 , 46PFL9704H/12 , 47PFL9664H/12 , 37PFL8684H/12 , 37PFL8694H/12 , 42PFL9664H/12 , 47PFL8404H/12 , 42PFL8684H/12 , 42PFL8694H/12 , 42PFL8654H/12 , 37PFL8404H/12 , 32PFL8404H/12 , 37PFL9604H/12 , 56PFL9954H/12 , 42PFL8404H/12 , 32PFL9604H/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.