NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-speler gaat niet aan en het scherm is leeg.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Mogelijk is de batterij van de speler leeg. Laad de speler opnieuw op door deze op de computer aan te sluiten

    • Misschien hebt u de aan-uitknop niet lang genoeg ingedrukt. Houd de aan-uitknop ingedrukt tot het scherm aan gaat (langer dan ongeveer 1 seconde)

    • Als dit niet werkt, voert u een zachte reset uit door een kleine speld of een ander scherp voorwerp in het resetgaatje aan de zijkant van de speler te steken. Wacht totdat de speler wordt uitgeschakeld (Bij een zachte reset worden er geen nummers en gegevens verwijderd en kunnen er geen nummers of gegevens beschadigd raken)

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.