0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wat betekenen de labels "Local", "P2P" en "Relay"?

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    “Local”

    De monitor en de smartphone/tablet gebruiken hetzelfde Wi-Fi-netwerk.

    De kwaliteit van de gestreamde livebeelden is goed en de latentie (het tijdsverschil tussen het werkelijke en het op de smartphone/tablet weergegeven moment) is minimaal. De prestaties kunnen echter worden beïnvloed door de beschikbare netwerkbandbreedte (de snelheid waarmee de gegevens kunnen worden overgebracht). De netwerkbandbreedte is afhankelijk van uw abonnement bij uw internetprovider en het gebruik van andere draadloze apparaten (zoals laptops waarnaar via hetzelfde netwerk HD-beelden worden gestreamd).

    “P2P” (“Peer-to-Peer”)

    De monitor en de smartphone/tablet staan met elkaar in verbinding maar gebruiken verschillende netwerken. Bijvoorbeeld: de monitor is verbonden met uw eigen Wi-Fi-netwerk maar de smartphone/tablet is verbonden met een ander netwerk, zoals een 3G-netwerk of een ander Wi-Fi-netwerk. De kwaliteit van de gestreamde livebeelden wordt grotendeels beïnvloed door de prestaties van het netwerk waarmee de smartphone/tablet is verbonden. De technologie van Philips In.Sight bestaat uit verschillende intelligente “switches” (voor een veranderende bitsnelheid en fps) voor een optimale streaming bij verschillende netwerkprestaties. Ondanks deze intelligente switches kan de kwaliteit van de gestreamde beelden afnemen bij een slechte netwerkprestatie.

    “Relay”

    In.Sight-monitors zijn ontworpen voor gebruik in combinatie met uw smartphone of tablet in elke netwerkconfiguratie. Soms zit er echter een firewall of beperking op de netwerkverbinding tussen de monitor en de smartphone/tablet, waardoor er geen rechtstreekse verbinding tot stand kan worden gebracht. In dat geval wordt een omleidingsverbinding tot stand gebracht om dit probleem op te lossen. Daarbij wordt een andere client (relay) met onbeperkte connectiviteit gebruikt om de communicatie tussen de monitor en de smartphone/tablet om te leiden. In dit geval wordt de bandbreedte beperkt door de relay; de kwaliteit van uw beeld wordt hierdoor beïnvloed.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.