NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Op het display van mijn Philips-DVDR staat: "no signal".

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Controleer eerst of alle kabels goed zijn aangesloten en niet beschadigd zijn. Sluit de andere apparaten met een andere kabel aan om te controleren of alle aansluitingen goed werken.

    Houd er rekening mee dat er in de meeste landen (reeds of in de nabije toekomst) geen analoge uitzendingen meer worden verzorgd. Als uw DVD-recorder niet over een digitale tuner beschikt (alle modellen met uitzondering van de DVDR55xx-serie), moet u een externe digitale ontvanger aansluiten (set-top box).

    Als u herhaaldelijk technische problemen met uw recorder ondervindt, kan het nuttig zijn de firmware te upgraden. Als een probleem al vaker is opgetreden, wordt dit mogelijk opgelost aan de hand van de firmware-upgrades. Ga naar het gedeelte Software & drivers op deze pagina om de nieuwste firmware te downloaden en de desbetreffende installatie-instructies.

    Als uw probleem ook na een firmware-upgrade blijft bestaan, moet u de standaardinstellingen van uw recorder herstellen. Raadpleeg het gedeelte met veelgestelde vragen over dit onderwerp voor uitgebreide instructies voor het herstellen van de standaardinstellingen.

    Als het bericht ook na het volgen van de bovenstaande aanwijzingen niet is verdwenen, is uw recorder mogelijk defect. In dat geval raden wij u aan contact op te nemen met de klantondersteuning. De contactgegevens vindt u rechtsboven aan deze pagina.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.