NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan de ondertiteling voor mijn taal niet vinden.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    De ondertiteling voor specifieke talen staat op de DVD-disc die u hebt aangeschaft en niet op de draagbare DVD-speler. De ondertiteling voor uw taal kan alleen worden ingeschakeld als deze is opgenomen op de DVD-disc die u hebt aangeschaft.

    Controleer bij DivX-video's of de ondertiteling in uw taal wordt ondersteund door de draagbare DVD-speler. Soms dient u de taal voor de ondertiteling eerst te selecteren in het instellingenmenu.

    Raadpleeg voor meer informatie de technische ondersteuning op http://support.divx.com.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.