Consumenten
Producten

Problemen oplossen

Storend beeld/geluid als ik het apparaat op een Philips-TV aansluit.

Wanneer u uw apparaat via HDMI aansluit op bepaalde Philips-TV's, is het mogelijk dat u geen of slecht beeld en geluid hebt.

Bij onderstaande Philips-TV's doet het probleem zich voor:

  • 32PFL9632D/10, 32PFL7862D/10, 32PFL9432D/79, 32PFL9432/98
  • 37PFL9732D/10, 37PFL9632D/10
  • 42PFL9932D/10, 42PFL9732D/10, 42PFL9632D/10, 42PFL7862D/10, 42PFL9632D/79, 42PFL9532/93 & /98
  • 47PFL9732D/10, 47PFL9632D/10, 47PFL9532D/10, 47PFL9632D/79, 47PFL9532/93 & /98
  • 52PFL9632D/10
  • Controleer of het probleem zich voordoet wanneer u het apparaat aansluit op bovengenoemde Philips-TV's.

Er is een software-upgrade (versie 01.53) beschikbaar om het probleem op te lossen. U kunt de software downloaden op http://www.philips.nl/support. Klik op de ondersteuningswebsite van het product op “Software en drivers”.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: DVDR3575H/31 , DVDR3577H/05 , DVDR3577H/31 , DVDR3577H/51 , DVDR3595H/31 , DVDR3595H/51 , DVDR3597H/31 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.