NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Storend beeld/geluid als ik het apparaat op een Philips-TV aansluit.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Wanneer u uw apparaat via HDMI aansluit op bepaalde Philips-TV's, is het mogelijk dat u geen of slecht beeld en geluid hebt.

    Bij onderstaande Philips-TV's doet het probleem zich voor:

    • 32PFL9632D/10, 32PFL7862D/10, 32PFL9432D/79, 32PFL9432/98
    • 37PFL9732D/10, 37PFL9632D/10
    • 42PFL9932D/10, 42PFL9732D/10, 42PFL9632D/10, 42PFL7862D/10, 42PFL9632D/79, 42PFL9532/93 & /98
    • 47PFL9732D/10, 47PFL9632D/10, 47PFL9532D/10, 47PFL9632D/79, 47PFL9532/93 & /98
    • 52PFL9632D/10
    • Controleer of het probleem zich voordoet wanneer u het apparaat aansluit op bovengenoemde Philips-TV's.

    Er is een software-upgrade (versie 01.53) beschikbaar om het probleem op te lossen. U kunt de software downloaden op http://www.philips.nl/support. Klik op de ondersteuningswebsite van het product op “Software en drivers”.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.