NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik zie geen beeld van mijn Philips-apparaat op de TV.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Controleer of de TV is ingeschakeld.

    • Controleer of het apparaat goed is aangesloten op de TV.

    • Selecteer de juiste video-ingangsmodus op de TV. Deze moet overeenkomen met de uitgangsmodus van het apparaat.

    • Als de functie Progressive Scan is geactiveerd, maar de aangesloten TV progressieve signalen niet ondersteunt of de kabels niet goed zijn aangesloten, schakel dan de functie Progressive Scan als volgt uit:

    • Schakel progressief scannen uit of schakel geïnterlinieerd scannen in.

    • Druk op SYSTEM MENU op de afstandsbediening om het systeemmenu af te sluiten en druk tegelijkertijd op DISC en 1om Progressive Scan uit te schakelen.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.