NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Het alarm van mijn Philips-klokradio werkt niet goed.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Mogelijk is de kloktijd niet op de juiste manier ingesteld.

      • Stel de juiste kloktijd in voordat u het alarm instelt.
    • De stroom is langer dan 3 minuten onderbroken geweest. In dit geval verliest de klokradio alle instellingen die u hebt vastgelegd in het geheugen.

      • Zorg dat de stroomonderbreking binnen 3 minuten is opgelost of stel de alarmtijden opnieuw in zodra er weer stroom is.
    • De twee alarmtijden zijn allebei op dezelfde tijd ingesteld. Hierdoor werkt de eerder ingestelde alarmtijd niet.

      • Zorg dat u twee verschillende alarmtijden instelt.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.