Consumenten
Producten

Sonicare FlexCare Platinum Connected Elektrische sonische tandenborstel met app

Persoonlijke begeleiding, Smart-poetssensoren, 3 poetsstanden, 3 intensiteitsniveaus, 2 opzetborstels HX9192/01

Problemen oplossen

Mijn Philips Sonicare-app geeft de foutmelding 'Kalibratie mislukt' weer

Als uw Philips Sonicare FlexCare Connected niet kalibreert in de Philips Sonicare-app, overweeg dan de volgende optie om dit probleem op te lossen.

Voorbeeld van foutmelding

De volgende fout kan optreden als u uw tandenborstel verbindt met de Sonicare-app:

Kalibratie mislukt. Zorg ervoor dat het handvat zich op een vlakke ondergrond bevindt en de lampjes branden

Stapsgewijze oplossing

1) Plaats het handvat van de tandenborstel op de oplader
2) Houd op de oplader de knop 'Intensiteit omlaag' ingedrukt
3) Druk met de knop 'Intensiteit omlaag' ingedrukt en op de oplader 3 keer op de aan-uitknop
4) Het handvat reageert met 2 piepjes

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HX9192/01 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.