1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    HDD1620/05
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde

    Kan de afbeeldingen die ik naar mijn GoGear heb gekopieerd niet bekijken.

    Dit kan de volgende oorzaken hebben:

    1) U hebt de afbeeldingen gekopieerd met Windows Explorer. Gebruik Windows Media Player om de afbeeldingen naar de speler te kopiëren.

    2) De Philips Device Plug-in is niet op de PC geïnstalleerd. Installeer alle software op de CD. De software op de CD bevat de Philips Device Plug-in. Hiermee zijn afbeeldingen zichtbaar nadat het apparaat is afgesloten.

    3) Als dit niet werkt, repareer dan de GoGear met Device Manager. Zie hiervoor de procedure die in de Veelgestelde vragen wordt omschreven onder Hoe herstel ik de fabrieksinstellingen van mijn GoGear?

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    Terug naar boven
    Terug naar boven