NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De trackball in het toetsenbord van het Philips center werkt niet.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    1) Als slechts één richting van de aanwijzer niet werkt maar het toetsenbord nog wel, dient u de batterijen te vervangen.

    2) Probeer het mechanisme van de trackball schoon te maken.

    • Gebruik een paperclip of 2 pinnen om de ring rond de trackball los te maken (tegen de klok in draaien). Haal de bal eruit en maak deze schoon met zeep of shampoo zodat het vuil wordt verwijderd. Maak de rollers (in het toetsenbord) schoon met een tandenstoker (geen vloeistof en geen scherpe voorwerpen).

    3) Gebruik alleen alkalinebatterijen. U kunt geen gewone, oplaadbare batterijen gebruiken.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.