Consumenten
Producten

Sonicare FlexCare Platinum Connected Elektrische sonische tandenborstel met app

Persoonlijke begeleiding, Smart-poetssensoren, 3 poetsstanden, 3 intensiteitsniveaus, 2 opzetborstels HX9192/01

Problemen oplossen

Ik kan mijn elektrische tandenborstel niet verbinden met de Sonicare-app.

Als u uw elektrische Philips Sonicare-tandenborstel niet kunt verbinden met uw Sonicare-app. Wij zijn er om je te helpen. U volgt gewoon deze stappen.

Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

Stapsgewijze instructies

  1. Schakel de Bluetooth-functie op uw smartphone in
  2. Open de Philips Sonicare-app en ga naar het tabblad 'Borstel' linksonder in de app
  3. Activeer het handvat door het uit de oplader te halen of één keer op de modusknop op de tandenborstel te drukken. In beide gevallen gaan de lampjes op het handvat branden. De app maakt nu automatisch verbinding met uw tandenborstel.
  4. U kunt controleren of het handvat is verbonden door de tandenborstel in te schakelen. U ziet de timer op het scherm dan aftellen vanaf 2 minuten. Een andere manier is naar het appmenu in de linkerbovenhoek te gaan en 'Mijn handvat' te selecteren. Op het scherm geeft Bluetooth 'verbonden' of 'niet verbonden' weer.

Werkt het nog niet?

Als de status 'niet verbonden' is, ga dan terug naar het tabblad 'Borstel' in de linkerbenedenhoek. U krijgt daar begeleiding om het probleem op te lossen en uw tandenborstel te verbinden.

Deze en andere video's vindt u op YouTube.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HX9192/01 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.