Als uw tandenborstel geen verbinding maakt met de Philips Sonicare-app, volgt u de onderstaande stappen:
- Controleer of uw tandenborstel volledig is opgeladen.
- Controleer of het besturingssysteem van uw telefoon en de app zijn bijgewerkt.
- Schakel Bluetooth in op uw mobiele apparaat.
- Houd uw tandenborstel en mobiele apparaat dicht bij elkaar.
- Haal uw tandenborstel van de oplader of druk op de modusknop om de LED-symbolen op het handvat te activeren.
- Open de Sonicare-app.
Als uw tandenborstel geen verbinding maakt wanneer u de app opent, ontkoppelt u uw tandenborstel of verwijdert u die uit de Bluetooth-lijst van uw telefoon. Open de Sonicare-app opnieuw om uw apparaat weer te koppelen. Het wissen van de Bluetooth-cache op uw mobiele apparaat kan ook verbindingsproblemen verhelpen.
Opmerking: gebruikers van de Sonicare 9900 Prestige-tandenborstel kunnen verbindingsproblemen mogelijk ook oplossen door het handvat te resetten.