Consumenten
Producten

Sonicare FlexCare Platinum Connected Elektrische sonische tandenborstel met app

Persoonlijke begeleiding, Smart-poetssensoren, 3 poetsstanden, 3 intensiteitsniveaus, 2 opzetborstels HX9192/01

Veelgestelde vragen

Begeleid poetsen met mijn Sonicare-app geeft mijn positie niet goed weer.

Als uw Sonicare-app de positie van uw elektrische Philips Sonicare-tandenborstel niet goed weergeeft, zijn wij er om u te helpen. Lees hoe u het probleem kunt oplossen.

Tips en trucs

  • Controleer of u de functie voor begeleid poetsen dienovereenkomstig gebruikt
  • Er kan ook een fout in de app zitten waardoor dit gebeurt. We zijn voortdurend op zoek naar manieren om de ervaring van onze producten te verbeteren. Als u er zeker van wilt zijn dat u de nieuwste bijgewerkte versie hebt, kijk dan in de App Store of Google Play Store. Die bevatten updates om fouten te herstellen, waaronder vastlopen.
  • Voor extra hulp hebt u toegang tot klantenondersteuning online of via de app.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HX9192/01 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.