NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-luchtzuiveraar verwijdert geuren niet goed

    Gepubliceerd op 4 december 2023
    Als uw Philips luchtzuiveraar geen onaangename geuren wegneemt zoals verwacht, kunnen daar verschillende redenen voor zijn. U leest hier hoe wij u kunnen helpen.
    Als u het apparaat gebruikt in een kamer met een zeer slechte luchtkwaliteit, doe dan de ramen open en stel de snelheid in op de hoogste stand om de geuren sneller te verwijderen.
    Uw Philips-luchtzuiveraar mag niet worden gebruikt in een ruimte die groter is dan aanbevolen. Als dit het geval is, dan zullen de prestaties niet optimaal zijn, en worden sommige geuren mogelijk niet goed verwijderd.

    De aanbevolen oppervlakte is afhankelijk van het specifieke model van de luchtzuiveraar. U vindt de informatie op de Philips-website of in de gebruikershandleiding van de luchtzuiveraar.
    De levensduur van het filter is niet vast. Dit is afhankelijk van de luchtkwaliteit in de omgeving.

    U kunt het filter gedurende enkele uren op een goed geventileerde plaats zetten om de geuren te verwijderen. Als dit niet helpt, dient u het filter te vervangen.

    Als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.