Consumenten
Producten

Problemen oplossen

Ik krijg het slangetje niet in de tapunit.

1) Het slangetje is niet goed geplaatst.
Plaats het flexibele slangetje in het tapkraanhuis. Schuif de uitsteeksels van het koppelstuk onder de scharnierpunten. Druk het koppelstuk in de opening in de tapunit totdat het vastklikt.

2) De tapunit is niet schoongespoeld met warm water.
Zorg ervoor dat u de tapunit met warm water schoonmaakt voordat u er een nieuw slangetje in plaatst.

3) Mogelijk is het slangetje kapot.
Plaats een nieuw slangetje in de tapunit.

Neem voor een nieuw slangetje contact op met het PerfectDraft-callcenter in uw land: voor België en Luxemburg +32 (0)78-250159, voor Duitsland 01801-324000 en voor Nederland 0900-2224222)

Houd de volgende gegevens bij de hand wanneer u contact met ons opneemt:

  • Het exacte modelnummer van het apparaat (HD36xx)
  • Het serienummer van het apparaat (dit vindt u aan de onderkant van het apparaat)
  • De houdbaarheidsdatum van het biervat
  • Het productienummer van het biervat (het nummer onder de houdbaarheidsdatum)

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD3610/50 , HD3620/20 , HD3620/25 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.