Consumenten
Producten

Problemen oplossen

Er komt te veel schuim uit het apparaat.

  1. De tap was niet helemaal open toen het biertje werd getapt. Zorg er altijd voor dat de biertap helemaal open is wanneer u tapt en dat u de tapinstructies in de gebruiksaanwijzing volgt.

  2. Het eerste glas dat wordt getapt, heeft een te dikke schuimkraag. Het is mogelijk dat het eerste glas dat van een nieuw vat wordt getapt, een dikkere schuimkraag heeft dan normaal. Probeer het nog een tweede keer.

  3. Het biervat is te veel geschud. Wacht een half uur om het bier tot rust te laten komen.

  4. Mogelijk werkt het slangetje niet naar behoren. Gebruik altijd het nieuwe slangetje dat wordt geleverd bij elk biervat als u een nieuw biervat plaatst. Neem contact op met het PerfectDraft-callcenter voor een nieuw slangetje. Zie hieronder de telefoonnummers voor uw land.

  5. Het bier is te warm. Wacht tot het bier koud genoeg is om te worden getapt. De temperatuur op het display is dan groen.

Ga naar www.perfectdraft.nl voor instructies voor het tappen van een perfect biertje.

Als het probleem blijft optreden, neem dan contact op met het PerfectDraft-callcenter in uw land: voor België en Luxemburg +32 (0)78-250159, voor Duitsland 01801-324000 en voor Nederland 0900-2224222.

Houd de volgende gegevens bij de hand wanneer u contact met ons opneemt:

  • Het exacte modelnummer van het apparaat (HD36xx).
  • Het serienummer van het apparaat (dit vindt u aan de onderkant van het apparaat).
  • De houdbaarheidsdatum van het biervat.
  • Het productienummer van het biervat (het nummer onder de houdbaarheidsdatum).

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD3610/50 , HD3620/20 , HD3620/25 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.