Het kan gebeuren dat de ouderunit van je Philips Avent-babyfoon piept. Ontdek hoe je zelf het probleem kunt verhelpen.
Mijn Philips Avent-babyfoon piept
De babyunit is uitgeschakeld
Wanneer de babyunit is uitgeschakeld, piept de ouderunit eenmaal en wordt de afbeelding 'geen bereik' weergegeven. Controleer of de babyunit is ingeschakeld.
De verbinding tussen de units is verbroken
Als de verbinding tussen de units is verbroken, gaat het lampje rood branden. De ouderunit piept elke 20 seconden drie keer en de afbeelding 'geen bereik' verschijnt op het display. Probeer een andere locatie of verklein de afstand tussen de babyunit en ouderunit. Het duurt maximaal 10 seconden voordat de verbinding tussen de units is hersteld.
De batterij van de ouderunit is bijna leeg
Als de accu van de ouderunit bijna leeg is, piept de ouderunit elke 20 seconden. Laad de batterij van de ouderunit op. Als je de ouderunit 3 uur oplaadt, kan deze ongeveer 10 uur lang
draadloos worden gebruikt
De maximale of minimale temperatuur is bereikt
Opmerking: Deze situatie is alleen van toepassing op het SCD630-model van de Philips Avent-babyfoon.
De ouderunit piept elke 20 seconden twee keer als de babyunit de gekozen maximale of minimale temperatuur heeft bereikt. De ouderunit toont de temperatuur als deze is overschreden. Ga naar de temperatuurinstellingen om de maximale en minimale temperatuur te wijzigen of het temperatuuralarm uit te schakelen.
Als hiermee het probleem niet is opgelost, kun je contact met ons opnemen voor meer hulp.