0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wanneer moet ik de Philips VisaPure-borstel vervangen?

    Gepubliceerd op 2017-09-11

    Voor goede reinigingsresultaten raden we u aan om de opzetborstel om de 3 maanden te vervangen en de scrubborstel (niet beschikbaar voor alle modellen) om de 6 maanden of wanneer de borstelharen vervormd of beschadigd zijn.

    Wij raden u aan om het massagehulpstuk en opzetstuk voor frisse ogen na een jaar te vervangen, of eerder als het is beschadigd.

    U kunt nieuwe opzetborstels kopen in de Philips Shop of bij de leverancier waar u uw VisaPure hebt gekocht.

    Neem contact op met Consumer Care via www.philips.com/support als u nog meer vragen hebt.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SC5371/10 , SC6017/00 , SC5363/10 , SC6011/00 , SC5275/34 , MS5030/01 , MS592/50 , MS591/50 , MS590/50 , MS5075/16 , BSC200/01 , SC5340/10 , SC6060/00 , SC5370/10 , SC5275/16 , SC5265/36 , SC5278/13 , SC5994/00 , SC5267/12 , SC5275/14 , MS596/50 , SC5993/10 , SC5996/10 , SC5993/00 , SC5996/00 , SC5275/10 , SC5265/12 , SC5275/33 , SC5274/13 , SC5275/11 , SC5990/10 , SC5991/10 , SC5992/10 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.