Consumenten
Producten
NIEUW
Shaver series 7000 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren

Shaver series 7000 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren

SkinGlide-ringen, GentlePrecisionPRO-mesjes, SmartClick-baardstyler S7520/41

Problemen oplossen

Ik heb de stekker van het scheerapparaat voor de eerste keer in het stopcontact gedaan, maar er gebeurt niets. Wat kan ik doen?

Laad het scheerapparaat 2 uur op. Haal vervolgens de stekker van het scheerapparaat uit het stopcontact en controleer of het scheerapparaat werkt.

Mogelijk was de batterij bijna leeg. Dit kan gebeuren voordat u het apparaat voor het eerst gebruikt. Wanneer u de stekker van het scheerapparaat in het stopcontact steekt, wordt de accu heel langzaam opgeladen om schade te voorkomen. Na ongeveer 30 minuten moet de accu genoeg vermogen hebben voor de oplaadlampjes.

Als het scheerapparaat nog steeds niet werkt na twee uur opladen, neemt u contact op met het Philips Consumer Care Center.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: S7520/41 , S9911/10 , S9090/43 , S7310/12 , S9988/68 , S9511/63 , S7780/64 , S7710/26 , S7530/50 , S7510/41 , S7370/12 , S7370/41 , S7520/50 , S9031/12 , S9711/31 , S9521/31 , S9511/31 , S9171/31 , S9161/41 , S9161/31 , S9151/41 , S9112/43 , S9111/41 , S9111/31 , S9041/12 , S9021/12 , S9711/32 , S9521/32 , S9511/42 , S9511/32 , S9161/42 , S9111/43 , S9111/32 , S9041/13 , S9031/26 , S9031/13 , S9021/13 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.