Consumenten
Producten
Elektrisch scheerapparaat

Elektrisch scheerapparaat

Speciale editie RQ1053/18

Problemen oplossen

Waarom werkt het scheerapparaat niet als ik op de aan/uitknop druk?

Probeer eerst uw scheerapparaat opnieuw op te laden. Als het probleem daarmee niet wordt verholpen, probeert u het volgende:

  • Bepaalde scheerapparaten hebben een reisvergrendeling. Mogelijk is deze reisvergrendeling geactiveerd. Houd de aan/uitknop 3 tot 5 seconden ingedrukt om de reisvergrendeling te deactiveren.
  • De scheerunit is mogelijke zodanig vervuild of beschadigd dat de motor niet meer kan draaien. Maak de scheerunit schoon volgens de instructies in de veelgestelde vragen hieronder.

Als het apparaat nog niet steeds werkt, breng het dan naar uw plaatselijke Philips-dealer of neem contact op met ons Philips Consumer Care Center.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: RQ1053/18 , 1059X/20 , RQ1052/15 , RQ1087/21 , RQ1062/20 , RQ1062/19 , RQ1062/17 , RQ1062/15 , RQ1052/18 , RQ1052/17 , RQ1050/29 , 1050X/22 , RQ1060/22 , RQ1060/15 , RQ1076/21 , RQ1050/18 , RQ1085/22 , RQ1050/17 , 1060X/20 , RQ1090/20 , RQ1090/03 , RQ1075/23 , RQ1075/21 , RQ1050/16 , RQ1050/15 , RQ1075/22 , RQ1095/22 , RQ1090/19 , RQ1085/21 , RQ1061/18 , RQ1051/18 , RQ1060/19 , RQ1060/20 , RQ1095/21 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.