NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Saeco GranBaristo geeft aan "max zetgroep"

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Ga na wat je moet doen als de Saeco GranBaristo-espressomachine de melding 'max zetgroep' weergeeft.

    1. Schakel het apparaat UIT met de hoofdschakelaar aan de achterzijde.
    2. Laat het 30 minuten afkoelen.
    3. Schakel het apparaat weer IN.
    4. Nadat de machine is ingeschakeld, verhelpt u meteen alle weergegeven meldingen (bijv. water bijvullen, ontbrekend waterreservoir, enz.). Anders kan de melding 'max zetgroep' weer terugkomen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.