1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    PR3840/00 PulseRelief Draadloze elektrotherapie
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde
    Product bekijken

    PulseRelief Draadloze elektrotherapie

    PR3840/00

    Mijn Philips Treatment-app koppelt niet.

    Er zijn meerdere redenen waarom de Philips Treatment-app niet koppelt met uw PulseRelief. Hier leest u hoe u het zelf kunt oplossen.

    Problemen oplossen

    • Er is geen verbinding omdat het PulseRelief-apparaat is uitgeschakeld. Controleer of het PulseRelief-apparaat is ingeschakeld. De behandelstatusindicator knippert groen wanneer het PulseRelief-apparaat is ingeschakeld en zich in de stand-bystand bevindt. Als het PulseRelief-apparaat is uitgeschakeld, drukt u op de aan-uitknop om het in te schakelen.
    • Er is geen verbinding omdat de batterij van het PulseRelief-apparaat leeg is. Laad het PulseRelief-apparaat op (zie hoofdstuk 'Klaarmaken voor gebruik').
    • Het smart device bevindt zich te ver van het PulseRelief-apparaat. Breng de telefoon/tablet dichter bij het PulseRelief-apparaat.
    • Het PulseRelief-apparaat is mogelijk defect. Neem contact op met het Philips Customer Care Centre.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: PR3840/00 .

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    Terug naar boven
    Terug naar boven