1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Producten

    PulseRelief Draadloze elektrotherapie

    App-gestuurd, 15 TENS- en 5 EMS-programma's, 60 intensiteitsniveaus, Compatibel met iOS en Android PR3840/00

    Problemen oplossen

    Mijn Philips Treatment-app koppelt niet.

    Er zijn meerdere redenen waarom de Philips Treatment-app niet koppelt met uw PulseRelief. Hier leest u hoe u het zelf kunt oplossen.

    Problemen oplossen

    • Er is geen verbinding omdat het PulseRelief-apparaat is uitgeschakeld. Controleer of het PulseRelief-apparaat is ingeschakeld. De behandelstatusindicator knippert groen wanneer het PulseRelief-apparaat is ingeschakeld en zich in de stand-bystand bevindt. Als het PulseRelief-apparaat is uitgeschakeld, drukt u op de aan-uitknop om het in te schakelen.
    • Er is geen verbinding omdat de batterij van het PulseRelief-apparaat leeg is. Laad het PulseRelief-apparaat op (zie hoofdstuk 'Klaarmaken voor gebruik').
    • Het smart device bevindt zich te ver van het PulseRelief-apparaat. Breng de telefoon/tablet dichter bij het PulseRelief-apparaat.
    • Het PulseRelief-apparaat is mogelijk defect. Neem contact op met het Philips Customer Care Centre.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: PR3840/00 .

    Niet waar u naar op zoek bent?

    Hebben we uw vraag kunnen beantwoorden?

    Zo niet, neem dan contact met ons op.

     
    Terug naar boven
    Terug naar boven