Consumenten
Producten
PulseRelief Draadloze elektrotherapie

PulseRelief Draadloze elektrotherapie

App-gestuurd, 15 TENS- en 5 EMS-programma's, 60 intensiteitsniveaus, Compatibel met iOS en Android PR3840/00

Problemen oplossen

Mijn Philips Treatment-app koppelt niet.

Er zijn meerdere redenen waarom de Philips Treatment-app niet koppelt met uw PulseRelief. Hier leest u hoe u het zelf kunt oplossen.

Problemen oplossen

  • Er is geen verbinding omdat het PulseRelief-apparaat is uitgeschakeld. Controleer of het PulseRelief-apparaat is ingeschakeld. De behandelstatusindicator knippert groen wanneer het PulseRelief-apparaat is ingeschakeld en zich in de stand-bystand bevindt. Als het PulseRelief-apparaat is uitgeschakeld, drukt u op de aan-uitknop om het in te schakelen.
  • Er is geen verbinding omdat de batterij van het PulseRelief-apparaat leeg is. Laad het PulseRelief-apparaat op (zie hoofdstuk 'Klaarmaken voor gebruik').
  • Het smart device bevindt zich te ver van het PulseRelief-apparaat. Breng de telefoon/tablet dichter bij het PulseRelief-apparaat.
  • Het PulseRelief-apparaat is mogelijk defect. Neem contact op met het Philips Customer Care Centre.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: PR3840/00 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.