1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Tijdelijk gratis levering

    Producten

    PulseRelief Draadloze elektrotherapie

    App-gestuurd, 15 TENS- en 5 EMS-programma's, 60 intensiteitsniveaus, Compatibel met iOS en Android PR3840/00

    Problemen oplossen

    Er verschijnt een pop-upbericht 'channel interupted' (kanaal onderbroken) op het Philips Treatment-appscherm en ik kan het intensiteitsniveau niet verhogen om een behandeling te starten.

    Er kunnen meerdere redenen zijn waarom de Philips Treatment-app het pop-upbericht 'channel interupted' (kanaal onderbroken) weergeeft. Hier leest u hoe u het zelf kunt oplossen:

    Problemen oplossen

    • Het pop-upbericht over een onderbroken kanaal duidt er mogelijk op dat de elektroden geen goed huidcontact hebben en/of zijn losgeraakt van de huid. Zorg ervoor dat de elektroden goed op de huid zijn bevestigd.
    • Het pop-upbericht over een onderbroken kanaal kan erop duiden dat de PulseRelief-behandeleenheden niet goed op de elektroden zijn geplaatst. Controleer of de PulseRelief-eenheden correct op de elektroden zijn geplaatst.
    • De elektroden kleven niet goed meer door vuil of doordat ze al lang in gebruik zijn. U kunt proberen de elektroden te reinigen (zie het hoofdstuk 'Schoonmaken'). Als dit niet helpt, vervangt u de elektroden.

    Denk eraan dat dit pop-upbericht alleen verdwijnt wanneer u het probleem hebt verholpen en de intensiteit verhoogt.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: PR3840/00 .

    Niet waar u naar op zoek bent?