Consumenten
Producten
PulseRelief Draadloze elektrotherapie

PulseRelief Draadloze elektrotherapie

App-gestuurd, 15 TENS- en 5 EMS-programma's, 60 intensiteitsniveaus, Compatibel met iOS en Android PR3840/00

Problemen oplossen

Er verschijnt een pop-upbericht 'channel interupted' (kanaal onderbroken) op het Philips Treatment-appscherm en ik kan het intensiteitsniveau niet verhogen om een behandeling te starten.

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom de Philips Treatment-app het pop-upbericht 'channel interupted' (kanaal onderbroken) weergeeft. Hier leest u hoe u het zelf kunt oplossen:

Problemen oplossen

  • Het pop-upbericht over een onderbroken kanaal duidt er mogelijk op dat de elektroden geen goed huidcontact hebben en/of zijn losgeraakt van de huid. Zorg ervoor dat de elektroden goed op de huid zijn bevestigd.
  • Het pop-upbericht over een onderbroken kanaal kan erop duiden dat de PulseRelief-behandeleenheden niet goed op de elektroden zijn geplaatst. Controleer of de PulseRelief-eenheden correct op de elektroden zijn geplaatst.
  • De elektroden kleven niet goed meer door vuil of doordat ze al lang in gebruik zijn. U kunt proberen de elektroden te reinigen (zie het hoofdstuk 'Schoonmaken'). Als dit niet helpt, vervangt u de elektroden.

Denk eraan dat dit pop-upbericht alleen verdwijnt wanneer u het probleem hebt verholpen en de intensiteit verhoogt.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: PR3840/00 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.