0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Blijft de Philips Treatment-app actief op de achtergrond?

    Gepubliceerd op 2017-05-05

    Ja, de app blijft actief als het scherm vergrendelt of als u overschakelt naar een andere app. Het apparaat zet tevens de behandeling voort.

    Behandeling op de achtergrond stopzetten

    U kunt de behandeling op de achtergrond echter stopzetten in de app-instellingen via 'Instellingen' – 'Behandeling op achtergrond uitvoeren'.
    Als u ervoor kiest de behandeling op de achtergrond stop te zetten, stopt de behandeling zowel in de app als op het apparaat. Dit gebeurt alleen als u teruggaat naar het hoofdscherm van uw mobiele apparaat of als u overschakelt naar een andere app. Als het scherm automatisch vergrendelt terwijl de app nog openstaat op uw scherm, wordt de behandeling voortgezet. Als u vervolgens het scherm ontgrendelt, ziet u de app en de voortgezette behandeling.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: PR3741/00 , PR3743/00 , PR3840/00 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.