NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-waterkoker blijft in de AAN-stand staan

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    De Philips-waterkoker moet automatisch uitschakelen wanneer het water kookt. Als dit niet het geval is, leest u verder voor mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Controleer of u het deksel goed hebt gesloten nadat u uw waterkoker hebt gevuld. Als het deksel niet goed is gesloten, schakelt de waterkoker niet automatisch uit.

    Om veiligheidsredenen heeft uw Philips-waterkoker een maximumaanduiding (MAX) die aangeeft hoeveel water de waterkoker mag bevatten. Als het water in uw waterkoker boven dit MAX-niveau komt, kan er heet water uit de tuit komen.

    Als er te veel water in de waterkoker zit, kan er bovendien water in het stoompijpje komen, waardoor de waterkoker in de AAN-stand blijft staan.

    Voeg nooit meer water toe dan de maximumaanduiding.

    Als de bovenstaande oplossing(en) het probleem niet verhelpt/verhelpen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.