Consumenten
Producten

Veelgestelde vragen

Kan ik de kolf retourneren en het aankoopbedrag terugkrijgen?

De kolf is een persoonlijk product en daardoor niet retourneerbaar. Alle kolven worden tijdens het productieproces getest om er zeker van te zijn dat de zuigkracht binnen de gewenste parameters ligt. Onze afdeling kwaliteitsborging kan de kolf voor u testen. Als de kolf tijdens het testen defect blijkt te zijn, krijgt u het aankoopbedrag niet terug van Philips AVENT, maar wordt u een vervangende kolf toegestuurd.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SCF290/13 , SCF294/02 , SCF292/13 , SCF290/20 , SCF292/01 , SCF290/12 , SCF300/12 , SCF300/13 , SCF300/20 , SCF302/01 , SCF302/13 , SCF304/02 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.