NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn SmartPro Active-robotstofzuiger maakt niet goed schoon.

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben:

    Oplossing: laat de borstel of borstels even weken in warm water. Als hierdoor de borstelharen niet weer in de juiste vorm raken, vervangt u de zijborstels.

    Oplossing: Maak het filter in de stofbak schoon met een doek of een borstel met zachte borstelharen. Als u het filter niet kunt schoonmaken met een borstel, dient u het filter te vervangen. We raden u aan het filter minimaal een keer per jaar te vervangen.

    Oplossing: maak de zuigopening schoon.

    Oplossing: maak het voorwiel schoon.

    Neem contact op met het Consumer Care Center in uw land als de bovenstaande oplossingen uw probleem niet verhelpen.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.