Consumenten
Producten
SmartPro Active Robotstofzuiger

SmartPro Active Robotstofzuiger

3-staps reinigingssysteem, 90 min. gebruikstijd, Opzetbare dweilen FC8810/01

Problemen oplossen

Mijn SmartPro Active-robotstofzuiger maakt niet goed schoon.

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben:

Oorzaak: de borstelharen van een of beide zijborstels zijn scheef of verbogen.

Oplossing: laat de borstel of borstels even weken in warm water. Als hierdoor de borstelharen niet weer in de juiste vorm raken, vervangt u de zijborstels.

Oorzaak: het filter in de stofbak is vuil.

Oplossing: Maak het filter in de stofbak schoon met een doek of een borstel met zachte borstelharen. Als u het filter niet kunt schoonmaken met een borstel, dient u het filter te vervangen. We raden u aan het filter minimaal een keer per jaar te vervangen.

Oorzaak: de zuigopening in de onderkant van de stofbak is verstopt.

Oplossing: maak de zuigopening schoon.

Oorzaak: het voorwiel is door haar of ander vuil geblokkeerd.

Oplossing: maak het voorwiel schoon.

Neem contact op met het Consumer Care Center in uw land als de bovenstaande oplossingen uw probleem niet verhelpen.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8810/01 , FC8820/01 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.