Consumenten
Producten
SmartPro Active Robotstofzuiger

SmartPro Active Robotstofzuiger

3-staps reinigingssysteem, 90 min. gebruikstijd, Opzetbare dweilen FC8810/01

Problemen oplossen

Ik kan mijn Philips SmartPro Active-robotstofzuiger niet inschakelen

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben:

Oorzaak: De accu is leeg.

Oplossing: laad de oplaadbare accu op. Gedetailleerde instructies zijn te vinden in het artikel 'De SmartPro Active opladen'.

Oorzaak: De aan-uitschakelaar staat niet op 'aan' (I).

Oplossing: Zorg dat de aan-uitschakelaar aan de zijkant van de robot is ingeschakeld' ('I') en dat de robot is aangesloten op de oplader of het docking station. Na enkele seconden gaat een oplaadlampje branden op de aan-uitschakelaar op de bovenkant van de robot als de verbinding is geslaagd.

Oorzaak: De kleine stekker is nog in de aansluiting op de robot gestoken

Oplossing: De robot werkt niet op netspanning. De robot werkt alleen op de accu. Koppel de adapter daarom altijd los van de robot en het stopcontact voordat u de robot gaat gebruiken.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8810/01 , FC8820/01 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.