NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Het foutlampje van mijn Philips SmartPro Compact-robot knippert

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als de waarschuwingsindicator van uw Philips-robot knippert, kan dat verschillende oorzaken hebben:

    Als een of beide wielen van uw Philips-robot vastzit(ten), zet u eerst de aan/uitknop op 'uit' en verwijdert u vervolgens de pluizen, haren of draden die rond de wielophanging vastzitten.

    Als een of beide zijborstels vastzit(ten), kunt u ze eenvoudig schoonmaken.

    Wanneer de bovenklep niet aanwezig is of niet goed is gesloten, werkt uw Philips-robot niet. U kunt de bovenklep goed op uw Philips-robot plaatsen.

    De bumper van uw Philips-robot kan vast komen te zitten. Als dit het geval is, drukt u op de aan/uitknop om het apparaat te stoppen. Til het apparaat op zodat de bumper vrijkomt.

    Druk op de aan/uitknop om uw Philips-robot te stoppen. Druk vervolgens opnieuw op de aan/uitknop om het apparaat het schoonmaken te laten hervatten.

    Daardoor beweegt de robot zich in een ongebruikelijk patroon.

    Oplossing: Druk op de aan-uitschakelaar en verplaats de robot vervolgens naar een stuk vloer dat lichter is van kleur.

    Neem contact met ons op als het probleem zich blijft voordoen op lichtgekleurde vloeren.

    Hierdoor worden de valsensoren geactiveerd en beweegt de robot zich in een ongebruikelijk patroon.

    Sluit de gordijnen om te voorkomen dat zonlicht op de vloer valt.

    Zie het artikel 'De oplaadbare accu plaatsen' voor gedetailleerde instructies.

    Zet de aan-uitschakelaar op 'aan'.

    Neem contact met ons op als de bovenstaande suggesties het probleem niet verhelpen.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.