Consumenten
Producten
SmartPro Compact Robotstofzuiger

SmartPro Compact Robotstofzuiger

Superslank, 2-staps reinigingssysteem, 120 min. gebruikstijd FC8700/01

Problemen oplossen

Het foutlampje van mijn Philips SmartPro Compact-robot knippert

Als de waarschuwingsindicator knippert, kan dat verschillende oorzaken hebben:

Oorzaak: Een of beide wielen zitten vast

Oplossing: Zet de aan-uitschakelaar op 'uit'. Verwijder de pluisjes, haren of draden die zich rond de ophanging van het wiel hebben opgehoopt.

Oorzaak: Een of beide zijborstels zitten vast

Oplossing: Maak de zijborstels schoon

Oorzaak: De bovenklep ontbreekt of is niet goed gesloten

Oplossing: Wanneer het bovenste deksel niet aanwezig is of niet goed is gesloten, werkt de robot niet. Plaats het bovenste deksel goed op de robot.

Oorzaak: De bumper zit vast

Oplossing: Druk op de aan-uitschakelaar om de robot te stoppen. Til de robot op zodat de bumper vrijkomt.

Oorzaak: De robot is opgetild tijdens het schoonmaken

Oplossing: Druk op de aan-uitschakelaar om de robot te stoppen. Druk vervolgens opnieuw op de aan-uitschakelaar om de
robot het schoonmaken te laten hervatten.

Oorzaak: De robot maakt een donker of zwart oppervlak schoon, waardoor de valsensoren worden geactiveerd

Daardoor beweegt de robot zich in een ongebruikelijk patroon.

Oplossing: Druk op de aan-uitschakelaar en verplaats de robot vervolgens naar een stuk vloer dat lichter is van kleur.

Als het probleem blijft optreden op lichter gekleurde vloeren, neemt u contact op met het Consumer Care Centre in uw land.

Oorzaak: De robot maakt een vloer schoon die zonlicht heel sterk weerspiegelt

Hierdoor worden de valsensoren geactiveerd en beweegt de robot zich in een ongebruikelijk patroon.

Oplossing: Sluit de gordijnen om te voorkomen dat zonlicht op de vloer valt.

Oorzaak: De accu is niet goed geplaatst

Oplossing: Zie het artikel 'De oplaadbare accu plaatsen' voor gedetailleerde instructies.

Oorzaak: De aan-uitschakelaar staat op 'uit', terwijl de robot zich op het basisstation bevindt.

Oplossing: Zet de aan-uitschakelaar op 'aan'.

Neem contact op met het Philips Consumer Care Centre in uw land als de bovenstaande oplossingen uw probleem niet verhelpen.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8700/01 , FC8710/01 , FC8715/01 , FC8776/01 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.