NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips AquaTrio Pro laat watersporen achter op de vloer

    Gepubliceerd op 2022-03-03

    Wanneer de Philips AquaTrio Pro watersporen achterlaat op de vloer, kan dit verschillende oorzaken hebben. Bekijk hieronder alle mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Beweeg uw Philips AquaTrio Pro alleen vooruit en achteruit. Beweeg het apparaat niet zijwaarts.

    Uw Philips AquaTrio verplaatsen

    Zorg ervoor dat de dweilborstels in contact met de vloer blijven. Schakel het apparaat uit voordat u dit over een drempel beweegt om watersporen te voorkomen en om te voorkomen dat er water uit het dweilmondstuk spat.

    Beweeg uw Philips AquaTrio Pro nadat u het hebt uitgeschakeld enkele keren heen en weer om vloeistof tussen de twee dweilborstels te verwijderen. Als u het apparaat meteen na het uitschakelen van de vloer tilt, laat het water tussen de borstels een waterspoor achter op de vloer.

    Controleer de staat van de wieltjes van uw Philips AquaTrio Pro. Verwijder stof dat de wielen blokkeert.

    Hebben deze oplossingen uw probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.