NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De Philips SteamPlus-reiniger brengt geen stoom voort

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als de Philips SteamPlus-reiniger geen stoom voortbrengt, is er mogelijk een eenvoudige oorzaak. Wij helpen u de stoomreiniger gebruiksklaar te maken.

    Schakel de stoomfunctie in door op de stoomknop op de voorzijde van het apparaat te drukken.

    Nadat u op de stoomknop hebt gedrukt, moet de boiler het water opwarmen. Na ca. 30 seconden is het apparaat klaar om te stomen. De ring rond de knoppen wordt blauw om aan te geven dat het apparaat klaar is om te stomen.

    Vul het waterreservoir en plaats het terug in het apparaat.

    Na verloop van tijd zorgen de mineralen in het water voor kalkaanslag in de stoomopeningen. Gebruik de meegeleverde ontkalkingspin om kalk en andere resten uit de stoomopeningen te verwijderen.

    Na verloop van tijd zorgen de mineralen in het water ervoor dat de openingen in het filter verstopt raken. Daarom moet u het waterfilter elke 6 maanden vervangen.

    U moet het handvat naar u toe trekken om de SteamPlus te kunnen gebruiken en de stoomfunctie te activeren.

    Als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen, neem dan contact op met het Philips Consumer Care Centre in uw land.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.