NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De Philips DailyDuo-stofzuiger start niet

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als uw Philips DailyDuo-stofzuiger niet inschakelt, controleer dan altijd eerst of het apparaat op de juiste wijze is opgeladen. Ontdek hieronder hoe u dit kunt oplossen.

    Controleer of u de adapter van uw Philips DailyDuo-stofzuiger goed in het stopcontact hebt gestoken. Als dit niet het geval is, wordt het apparaat niet opgeladen.

    Connecting the adaptor

    Zorg er altijd voor dat u het apparaat goed op het oplaadstation plaatst. Als de Philips DailyDuo-stofzuiger goed is geplaatst, gaat het oplaadlampje branden om aan te geven dat het apparaat wordt opgeladen. Wanneer het apparaat volledig is opgeladen, gaat het oplaadlampje uit.

    Opmerking: U kunt het apparaat op het oplaadstation laten staan, zelfs wanneer het helemaal is opgeladen. Iedere 5 minuten gaat het oplaadlampje 3 seconden branden. Dit duidt aan dat het apparaat controleert of de batterijen nog steeds volledig zijn opgeladen.

    Opmerking: Als u het apparaat op het oplaadstation zet terwijl het is ingeschakeld, schakelt het apparaat na 2 seconden automatisch uit.

    De adapter aansluiten

    De contactpunten op de steelunit en/of de kruimelzuiger kunnen vuil zijn of niet goed contact maken. Maak ze schoon met een droge doek en plaats de kruimelzuiger vervolgens in de steelunit van uw Philips DailyDuo-stofzuiger.

    Opmerking: Beweeg de kruimelzuiger een paar keer een stukje naar links en rechts tot u een klik hoort wanneer u de kruimelzuiger in de steelunit plaatst.

    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.