Consumenten
Producten
Wake-up Light

Wake-up Light

Met bediening via een iPhone-app HF3550/01

Problemen oplossen

De Wake-up Light reageert niet

Als uw Philips Wake-up Light niet reageert wanneer u verschillende functies probeer in te stellen, maak dan de stekker los en sluit deze vervolgens weer aan.

De juiste software:

Zorg dat u de laatste
versie van de Philips Wake-up Light-app (versie 1.0.11) hebt geïnstalleerd.

De juiste adapter:

Als u een adapter gebruikt om de Philips Wake-up Light te gebruiken in combinatie met uw iPhone 5 of iPod touch 5, controleert u of u de officiële 30-9-pins connector van Apple gebruikt. Deze connector is verkrijgbaar bij Apple. Met een niet-officiële Apple-adapter kunt u opladen, maar geen functies instellen.

Probleem niet opgelost?

Als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen, neem dan contact op met de klantenservice in uw land.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HF3550/01 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.