Consumenten
Producten
Wake-up Light

Wake-up Light

Met bediening via een iPhone-app HF3550/01

Problemen oplossen

De Philips Wake-up Light-app werkt niet met de nieuwste iOS-versie

Als u wilt blijven genieten van de Wake-up Light, zorg er dan voor dat u iOS8, iOS7 of iOS6 en de nieuwste versie van de Philips Wake-up Light-app (versie 1.0.11) hebt geïnstalleerd.

Installeer de app opnieuw als het probleem zich blijft voordoen

Verwijder de app van uw iPhone/iPod touch door op het pictogram van de Wake-up Light te drukken tot 'x' verschijnt op het pictogram. Druk op de 'x' en bevestig dat u de app wilt verwijderen. Installeer de app vervolgens opnieuw via de AppStore.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HF3550/01 .

Problemen oplossen

Apparaat(1)

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.