0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Soms loopt de app 's nachts vast en functioneert het alarm 's morgens niet goed. Wat kan ik doen?

    Gepubliceerd op 2016-12-13

    Als u wilt blijven genieten van de Wake-up Light, zorg er dan voor dat u iOS8, iOS7 of iOS6 en de nieuwste versie van de Philips Wake-up Light-app (versie 1.0.11) hebt geïnstalleerd.

    Installeer de app opnieuw als het probleem zich blijft voordoen

    Verwijder de app van uw iPhone/iPod touch door op het pictogram van de Wake-up Light te drukken tot 'x' verschijnt op het pictogram. Druk op de 'x' en bevestig dat u de app wilt verwijderen. Installeer de app vervolgens opnieuw via de AppStore.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HF3550/01 .

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.