Als u merkt dat uw Philips Sonicare AirFloss minder krachtig wordt of stopt met spuiten, volg dan onderstaande tips om dit probleem op te lossen.
Problemen oplossen
Mijn Philips Sonicare AirFloss werkt minder krachtig/sproeit niet
Maak de opening van het reservoir schoon
Er bevindt zich een kleine opening in het reservoirklepje (waar u water/mondwater plaatst) om lucht in te laten wanneer er water uit het reservoir wordt gezogen. Als deze luchtopening wordt geblokkeerd, neemt de waterstroom af. Uiteindelijk stopt de waterstroom.
Volg de onderstaande stappen om de opening in het reservoir schoon te maken:
- Neem een vochtig doekje of wattenstaafje
- Veeg langs de binnenrand van het reservoirklepje, en focus ook daarbij vooral op de bovenkant
- Spoel goed af met koud kraanwater en zorg ervoor dat er geen vuil of stof achterblijft
Opmerking: Zorg ervoor dat er geen vuiligheid van het doekje of het wattenstaafje in het reservoir komt
Hebt u nog vragen?
Neem contact op met onze Consumer Care-medewerkers voor hulp of bezoek onze ondersteuningspagina.
Als de luchtopening wordt geblokkeerd, moet u de opening schoonmaken door deze stappen te volgen:
- Gebruik een stuk keukenpapier of een wattenstaafje.
- Bevochtig het keukenpapier of wattenstaafje met water (maak het dus niet door en door nat).
- Maak de luchtopening schoon door over de binnenrand van de reservoiropening te vegen, met name aan de bovenkant van de opening, dicht bij de spuitkop.
- Veeg ook de buitenkant van de binnenrand van het reservoirklepje schoon, aan de bovenkant van het klepje dicht bij de spuitkop.
- Spoel alles goed na met koud kraanwater en controleer of er geen vuil of restjes van het keukenpapier of wattenstaafje zijn achtergebleven in het reservoir, langs de rand van de opening of aan de binnenrand van het klepje.
- Zorg ervoor dat er geen vuil in de opening voor het vullen van het reservoir komt.