Consumenten
Producten

Sonicare Sonische, elektrische tandenborstel

5 poetsstanden, 1 opzetborstel, 1 reisetui, met Deep Clean-stand HX9331/33

Problemen oplossen

Mijn Philips Sonicare DiamondClean laadt niet op

De Philips Sonicare DiamondClean heeft een uniek ontworpen oplader. Als uw tandenborstel niet wordt opgeladen, kunt u dit zelf vaak oplossen.

Let op het oppervlak

Aanrechtbladen, planchetten of andere oppervlakken van metaal (zoals roestvrij staal, nikkel of ijzer) kunnen de werking van de oplader verstoren en ervoor zorgen dat het handvat niet wordt opgeladen. Plaats de oplader op een ander, niet-metalen oppervlak om het handvat volledig op te laden. Laad uw Sonicare ten minste 24 uur op voordat u het apparaat weer gebruikt.

Is het probleem niet opgelost?

Als het handvat nog steeds niet wordt opgeladen nadat u de oplader op een niet-metalen oppervlak hebt gezet, neem dan contact op met de plaatselijke klantenservice voor hulp bij het oplossen van dit probleem.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HX9331/33 , HX9342/02 , HX9336/25 , HX9331/04 , HX9333/07 , HX9333/24 , HX9352/04 , HX9322/12 , HX9382/04 , HX9332/03 , HX9332/05 , HX9332/04 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.